Bewoner voorkomt erger bij brand in woning Bovensmilde

Gepubliceerd:
Bovensmilde – Door kordaat op te treden bij een brand in een woning aan de Ribesstraat in Bovensmilde heeft de bewoner maandagnacht erger kunnen voorkomen.
vorige
  • © Robbert Willemsen
    © Robbert Willemsen
volgende

De brand was uitgebroken in de meterkast. De bewoner ontdekte het vuur bijtijds en doofde de vlammen. Daardoor bleef de schade beperkt en hoefde de brandweer van Smilde slechts nog wat nawerk te verrichten.

Hoe de brand heeft kunnen ontstaan is nog niet duidelijk.